Hoe gaat het nu verder met *bliep?

Door op July 7th, 2015 in de categorie *bliep HQ

*bliep draait door, ondanks het faillissement
Vorige week hoorde ik voor het eerst van de problemen die *bliep had en gisterenmiddag, na het uitspreken van het faillissement van *bliep, heeft Artilium, waarvan ik CEO ben, de overname van de activiteiten van *bliep gerealiseerd. Dat betekent dat iedereen gewoon gebruik kan blijven maken van *bliep. Jullie kunnen dus gewoon blijven bellen, sms’en en internetten en ook de helpdesk draait gewoon door.

Laat ik me even voorstellen
Laat ik me even voorstellen. Mijn naam is Bart Weijermars. Ik ken *bliep al vanaf het begin, omdat ik 3 jaar geleden er mede voor gezorgd heb dat *bliep kon starten op het T-Mobile netwerk. Ik geloof in de kracht van jongeren en het merk *bliep.

Een nieuw begin voor *bliep
Dit alles zal dus een nieuw begin betekenen van het merk *bliep. Net als 3 jaar geleden zal dat beginnen bij jongeren. Hoe dat precies allemaal zal gaan verlopen, daar wordt op dit moment hard aan gewerkt. Ik ben op dit moment gesprekken aan het voeren met jongeren die bij *bliep betrokken zijn en samen met hen ga ik *bliep opnieuw inrichten. Ik heb er zin. Als we wat verder zijn, zullen we weer iets van ons laten horen.

Artilium en *bliep zijn ook oude bekenden
Op dit moment ben ik werkzaam bij Artilium. Ook Artilium heeft hechte banden met *bliep. In de afgelopen jaren verzorgde Artillium de koppeling tussen het T-Mobile netwerk en *bliep.
Artilium beschikt over veel technische kennis waarmee ze het merk *bliep in de toekomst goed kan ondersteunen.

Wat verandert er voor jullie *bliepers?
Niets. Het product zoals dat jullie dat nu gebruiken blijft hetzelfde de komende tijd. Je raakt je nummer niet kwijt. *bliep draait onveranderd door. Je tegoed dus ook.

Waarom hebben we er nog niets over gehoord van jullie?
Dit is de eerste dag dat *bliep onderdeel is van Artilium. Dus dit is het eerste moment waarop ik jullie van informatie kan voorzien.

-Bart

314 woorden / 1 minuut